donderdag 15 juli 2010

Niets doen

Vanmorgen hadden we eerst om 09.00u een afspraak met de bedrijfsleider mbt gisteravond. We kregen een kopje koffie en thee aangeboden en of we nog even wilde wachten want hij had nog niet alle gegevens binnen. Om een lang verhaal kort te maken, op zijn gegevens stond dat wij niet betaald hadden. Dus na nogmaals de ING gebeld te hebben hebben bleek inderdaad dat er bij ons niets afgeschreven was. We hebben dus alsnog contant betaald en na vele malen excuses en nog een koffie en een thee aangeboden te hebben gekregen konden we de dag beginnen.

Vandaag hadden we niets gepland en toen we allemaal eenmaal wakker waren zijn de mannen lekker naar het zwembad gegaan en heb ik de "villa" even een beetje opgeruimd voordat ik ook die kant op ging.
Heerlijk in het zwembad liggen dobberen, wel allert blijven dat je niet verzopen wordt door familie en we (Twan en ik) hebben even meegedaan met aqua joggen (ik joggen, Twan hing om mijn nek).

Daarna weer lekker naar de "villa" waar iedereen zich op zijn eigen manier heeft vermaakt, boekje lezen, ds-en, spelletje doen, hapje eten, slokje drinken etc...
's Middags tegen een uur of vijf zijn we lekker richting strand gegaan. Iedereen komt dan weer terug, want er moet gegeten worden en wij beginnen pas (zo lekker).

Een plekje langs het water gezocht en met zijn allen met een bal het water in, zo zijn we denk ik wel een uur bezig geweest, heerlijk.
Daarna lekker opdrogen in de avondzon en de mannen natuurlijk weer aan het graven. We moeten daar wel om lachen, het maakt niet uit hoe oud je bent ze doen allemaal mee.
Zo rond een uur of zeven weer op ons gemakkie terug naar de camping, allemaal onder de douche door, gel in de haren, luchtje op, zo we zijn weer klaar voor een avondje eten.

Lekker relaxed dagje, morgen gaan we onze laatste duik maken (die gepland staat dan), maar daar lezen jullie morgen weer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten